Raksta attēls

Aicinām pielāgotā sporta sportistus piedalīties Valsts Pētījumu programmas projektā

2024.gada 15.maijs \\

Valsts pētījumu programmas projekta ietvaros aicinām pielāgotā sporta sportistus piedalīties pētījumā “Pētniecības metodes un metodoloģiskā pieeja treniņa metožu izvērtēšanai pielāgotā sporta sportistiem”, kuras mērķis  ir attīstīt pētniecības metodes un metodoloģisku pieeju pielāgotā sporta sportistu treniņu metodikas izvērtēšanai. Šis pētījums ir daļa no Valsts pētījumu programmas projekta „Inovācijas, metodikas un rekomendācijas sporta nozares attīstībai un pārvaldībai Latvijā” (Nr. VPP-IZM-Sports-2023/1-0001).

Pētījuma ietvaros piedāvājam veikt sekojošus trīs novērtējumus. 

  1. LATVIJAS UNIVERSITĀTĒ Datorikas fakultātes Uztveres un kognitīvo sistēmu laboratorija, Raiņa bulvāris 19, Rīga):  vizulāli telpiskās spējas, emociju novērtējumu un personības iezīmes, kā arī acu kustību mērījumus. Daļu no testiem būs iespējams veikt attālināti (telefonā vai datorā), daļa būs pildāmi klātienē Uztveres un kognitīvo sistēmu laboratorijā.
  2. SPORTA LABORATORIJĀ, SIA (Brīvības gatve 363, Rīga): ķermeņa svara un auguma mērījumus; sirds-asinsvadu un elpošanas sistēmu funkcionālo diagnostiku un vispārējās fiziskās sagatavotības novērtēšanu mierā, slodzē, un pēc slodzes. Sporta medicīnas speciālists pielāgos testa apstākļus (piem., uz skrejceliņa, veloergometra vai roku ergometra). 
  3. SPORTA APSTĀKĻOS JŪSU SPORTA VEIDĀ vispārējās fiziskās sagatavotības novērtēšanu simulētos sacensību apstākļos tiem sportistiem, kuriem šis tests būs iespējams. 

Ja esiet ieinteresēts/-a piedalīties šajā pētījumā, lūdzu, iespējami drīz rakstiet vai zvaniet Solvitai Umbraško: e-pasts: solvita.umbrasko@lu.lv  tel.nr. 29423735

Par katra novērtējuma laiku mēs vienosimies individuāli. 

Uz sportisku un veselību veicinošu sadarbību!

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Šajā vietnē surogātpasta samazināšanai tiek izmantots Akismet. Uzziniet, kā tiek apstrādāti jūsu komentāru dati.