“Mēness aptieka” turpina ilgtspējas līderību farmācijas nozarē Latvijā
“Mēness aptieka” 2023. gadā kā ilgtspējīgākais zīmols farmācijas nozarē ir 1. vietā Latvijā un nozaru kopvērtējumā ieguvusi 11. vietu. Balstoties Latvijas iedzīvotāju sniegtā kopvērtējuma datos, to apliecina Eiropas plašākā neatkarīgā zīmolu ilgtspējas pētījuma (Sustainable Brand Index) jaunākie rezultāti. “Mēness aptiekas” līderība ilgtspējā iedzīvotāju skatījumā atkārtoti ir augstu novērtēta, analizējot uzņēmuma sociāli atbildīgo rīcību un aktivitāti vides saglabāšanā.
Pētījuma autori norāda, ka ilgtspējības kontekstā aptieku darbība Latvijā ir augstu novērtēta un šobrīd attīstībai būtiska ir uzņēmumu spēja saskatīt, izvirzīt un realizēt ilgtspējas mērķus savā darbībā, kas mūsdienu sabiedrībai kļūst aizvien svarīgāki.
Vilma Druliene, “Mēness aptiekas” valdes priekšsēdētāja: “Rūpes, zināšanas un atbildība ir mūsu vērtības, kuru ietvarā strādājam ik dienu. Atkārtoti saņemot starptautisku novērtējumu, kas starptautiski apliecina mūsu rīcības atbilstību ilgtspējas mērķiem un to sasniegumu līderībai farmācijas nozarē, apzināmies, ka atbildība aizvien pieaug. Rodam aizvien jaunus risinājumus, kā attīstību pilnveidot, sekojot ilgtspējas mērķiem. “Mēness aptieka” ir pirmās pieejamības veselības iestāde, kas allaž iesaistās nozīmīgos atbalsta projektos Latvijas iedzīvotājiem, kā arī nodrošina aptiekas produktu nepārtrauktu pieejamību valstī, aicinot tos iegādāties pārdomāti un atbildīgi. Ilgtspējas mērķi ir arī mūsu ieguldījumam jauno farmācijas speciālistu izglītošanā, jo apzināmies, ka kopā arī turpmāk varēsim daudz paveikt, lai nākotnes sabiedrība Latvijā būtu veselāka.”
Viktorija Gulbe, “Mēness aptiekas” mārketinga un ilgtspējas vadītāja: “Turpinām soli pa solim, lai mūsu darbības ikdiena kļūtu ilgtspējīgāka, kā arī esam ilgtspējas vēstneši saviem klientiem, aizvien atgādinot par vides nozīmību, informējot par medicīniski pamatotu zāļu iegādi, par izmantošanai nederīgo medikamentu nodošanas iespējām aptiekā, par videi draudzīga produktu iepakojuma izmantošanu, atkritumu šķirošanu un citām ikdienā realizējamām rīcībām, paradumiem, kā arī kompleksu darbību veselībai, iesaistoties mūsu lojalitātes programmā “Veselība”.
Mūsu ikdienā svarīgs ik solis veselības veicināšanai, iedzīvotāju labklājībai un vides kvalitātes saglabāšanai. Veicinot apziņu, ka nākotnes veselība sākas šodien, tas ir atbalsts veselīga dzīvesveida pasākumiem, no kuriem redzamākais – Rīgas maratons. Tās ir darbinieku aktivitātes, piedaloties Rīgas maratonā, Stirnu buka skrējienos, garo pastaigu un soļu skaitīšanas sacensībās, rūpes par paraolimpiešiem, jaunajiem parasporta kustības dalībniekiem un atbalsts Latvijas senioriem.”
Sustainable Brand Index™ ir Eiropā lielākais neatkarīgais zīmolu pētījums par ilgtspējību, ko veic pētījumu aģentūra SB Insight Stokholmā. Tas aptver vairāk nekā 1500 zīmolus, 36 nozares un vairāk nekā 80 000 patērētāju 8 valstīs (Latvijā, Lietuvā, Igaunijā, Dānijā, Norvēģijā, Somijā, Zviedrijā un Nīderlandē). Pamatojoties uz ilgtspējības definīciju saskaņā ar ANO Ilgtspējīgas attīstības mērķiem, pētījums veikts Latvijas patērētāju vidū un parāda, kā ilgtspējības aspektā zīmoli tiek uztverti gan vides, gan sociālās atbildības ietvaros. Vairāk – https://www.sb-index.com/
Avots: LETA